tijger.reismee.nl

Dinsdag, woensdag en donderdag.

Dinsdag, woensdag en donderdag :

Dinsdag lekker gekozen voor een rustdag bij het zwembad nadat we gisteren een lange reis van 14 uur naar de dolfijnen gemaakt hebben.       Meedoen met de activiteiten van het animatieteam aan het strand of aan het zwembad, naar een boek luisteren van David Baldacci en natuurlijk zwemmen.   Het is zo genieten.   We moeten ook wel uitrusten, want vanavond is er bingo en dus moeten we fit zijn.   Zoals jullie al weten, ben ik daar gek op!   Helaas was de voorpret leuker dan de bingo zelf.   Met een tandenstoker moesten we de nummers op het kaartje “doorboren” en het ging alleen om een volle kaart.   Ik ging als een trein, maar halverwege viel de microfoon uit !!!   Ging die gast gewoon door met nummers opnoemen, terwijl niemand het meer kon horen of volgen.   Tja, dan is een biertje drinken een schrale, maar welkome troost.   Dus voor de bingoliefhebbers (dit jaar is er weer 1 liefhebber bij   ) geldt: hier moet je niet zijn voor een gezellig avondje bingo….. haha.

Woensdag en donderdag zijn vanwege de harde wind helaas verplichte rustdagen geworden.   De rode vlag aan het strand hing in de mast, dus ……….. verboden te snorkelen.   Te gevaarlijk.   Geen punt hoor.   Maar aan het zwembad is het goed vertoeven en dan kunnen we dus lekker in het zonnetje uitrusten.   We vermaken ons echt wel.   Zwemmen, gebruik maken van de leuke en snelle waterglijbanen bij het zwembad, winkelen (echt waar hoor zus) en lezen.   Gelukkig zijn de weersomstandigheden vanaf vrijdag weer gunstig en de wind is dan echt een heel stuk minder.   Gelukkig maar, want morgen (vrijdag dus) maken we weer een snorkeltrip.   Dit keer gaan we naar de zeeschildpadden en de zeekoeien.   Deze trip hebben we al eens eerder gedaan en is zeker de moeite waard om nog eens te doen.   Om 09:00 uur stappen we op de boot bij onze haven en om 16:00 uur zijn we dan weer terug.    In 2015 kwamen we al eens een zeekoe tegen.   Wie weet hopelijk deze keer ook weer.   We hebben er reuze zin in.

Groetjes van ons.
En ja Margriet, er waren ook kleine dolfijntjes bij, echt super leuk.

Sjaak en co

Wat klinken jullie verhalen heerlijk ontspannen zeg. Ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt lieve zus.

ma en pa

fijn om de verhalen weer te lezen. Dan maken we toch een beetje ook jullie vakantie mee.
De foto's waren ook erg leuk. De video van de glijbaan in het zwembad was ook heel erg leuk.