tijger.reismee.nl

De voorbereidingen voor onze autovakantie

Lieve familie, Wendy, Mariska, Jaap, Lucienne en onze buurvrouw Margriet waar ons Tijgertje gaat logeren.
Het is weer zover... morgen gaan we weer lekker op vakantie. We gaan dit keer met de auto naar verschillende plekken (België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Wenen en dan via Duitsland weer naar huis) in Europa.
Jullie snappen natuurlijk ook dat mijn hele structuur, van alle jaren ervoor, met inpakken is weggevallen. Dit keer geen snorkelspullen, strandjurkjes, een paar hesjes en de onderwatercamera’s, maar van alles wat. Ik zal verklappen dat mijn lieve schat met grote ogen aan mij vroeg of ik nog wel te redden was met zoveel spullen.... ik had maar niet gezegd dat ik mij al had ingehouden. Onder protest heb ik de koffers geopend en schoorvoetend toegegeven dat het wel een beetje veel was. Ppfff, ik zei het nog tegen mijn zus.... we lijken wel Turken die voor 6 weken op vakantie gaan.
Maar goed alles is nu in orde.
Iedereen bedankt voor de goede tips, altijd fijn om dingen te delen.
En jij bedankt dat je 3 weken onze bardienst overneemt Monica. Je bent een topper!
Als alles volgens plan verloopt gaan we morgen om 08:00 uur rijden en zal onze eerste overnachting in Luxemburg zijn.

Leuk dat jullie met ons mee reizen. Gezellig!

Groetjes van ons.
Ps: ook dit jaar kun je geen emoticons gebruiken bij een reactie, want het worden vraagtekens.

Reacties

Reacties

Sjaak en co

Haha volgens mij is dit niets voor jou. Achterbak volproppen en als je dan onderweg iets nodig hebt valt alles op de grond. Gelukkig maar dat Piet heeeeel geordend is. Ik wens jullie ontzettend veel plezier toe. Niet stressen en ‘ go with the flow’.

Overschieters

Fijne vakantie....
Rij voorzichtig, geniet van elke dag en maak maar veel mooie foto's.

Ilona

Ha ha ha, het is nu alweer leuk om me te reizen! Als het goed is zijn jullie nu bijna een uurtje onderweg. Lekker relaxen, geniet ervan en rij voorzichtig!xxx

Skaak en co

Lekker ... Belgisch chocola, neem maar veel mee. Hahahaha

wil en netty

Veel plezier...en een troost ook al heb je veel bij , je vergeet altijd wel iets, maar goed dat ze in al jullie vakantie landen ook gewoon spulletjes verkopen.....rij voorzichtig ! En geniet !

Monica

Jullie zien zoveel landen in 1 vakantietrip top hoor! We reizen heel graag weer met jullie mee....en met liefde sta ik achter de bar! Fijne tijd samen! xxxxx

Die uit Overschie

kunnen jullie ook een beschrijving geven, van die lekkere "eetfoto"s, wat is het en hoe smaakt het....Jullie weten het hè ik hou van lekker eten.
O ja morgen, zondag eten we bij jullie pa en ma,maar ik mag niet verklappen wat we eten.
Ze zijn bang dat jullie dan terug komen om mee te eten.
Maar alle gekheid op een rood stokje,Hanna je bent een kei in het beschrijven van jullie belevenissen, maar nu is Piet weer aan de beurt hè...dan mag jij nu foto's schieten.
Tot het volgende verhaal daag.

Nogmaals die uit Overschie

Zijn er ook bergschildpadden? Zo ja maak er dan een mooie foto van...dank en doei.

Wendy

Ben een beetje verlaat... maar haal de ‘schade’ wel weer in!
Wens jullie een top vakantie... safe kilometers en voor de achterblijvers weer heerlijk genieten van jullie avonturen!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!