tijger.reismee.nl

De verdere terugreis en weer thuis.

De verdere terugreis via Mannheim en Monschau verliep voorspoedig. Het plaatsje Monschau is echt een aanrader. We genieten nog even van de natuur die gaandeweg steeds “platter” wordt. Ook het rijden langs de Moesel is genieten. We spotten ook nog even een rivierboot die naar Koblenz gaat. Goede herinneringen aan onze rijncruise komen weer boven.
En dan ……….. eindelijk weer in Nederland. Via Valkenburg naar Capelle aan den IJssel. Heel even twijfelden wij om wat langer in Valkenburg te blijven, maar de drang om weer lekker thuis te zijn was toch groter. Wel afgesproken met elkaar dat we, net als naar Wenen, ook een keer naar Valkenburg te gaan.

Het was echt een fantastische reis, waarin we heel veel hebben genoten van al het moois om ons heen.
Jullie bedankt voor het volgen van ons, de reacties via reismee en de app, de tip om via booking.com de overnachtingen te boeken en uiteraard onze lieve buurvrouw Margriet. Tijger heeft het altijd goed bij jou.

Groetjes van ons.

Ps. De driewieler rijdt ongeveer 50 km per uur lieve zus, maar doordat je eigenlijk de rem constant een deel inknijpt, rijd je ongeveer 20 km per uur. Dat is zeker bij jullie in de buurt Jaap, als we naar Valkenburg gaan komen we zeker langs om gezellig bij te kletsen.

Sjaak en co

Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat jullie hebben genoten. Volgende keer weer lkr naar het strand als afwisseling toch?

Piet en Hanna

?